WeLcOme 2 Lyalina WoRlD (ليالينا)
عـزيـزي الـزائـر / عـزيـزتـي الـزائـرة يـرجـي التـكـرم بـتـسجبـل الـدخـول اذا كـنـت عـضـو مـعـنا
او التـسجيـل ان لم تــكـن عـضـو وتـرغـب في الانـضـمـام الـي أسـرة الـمنـتدي
سنتشرف بتسجيلك مـعنا ..... ادارة المنتدي

WeLcOme 2 Lyalina WoRlD (ليـالـينا)
الـتمــيـز هــو شـعـارنا

( نحن لا ندعم اى برامج هاكر او اختراق او اى استخدام غير مشروع للبرامح )

(¯`·._.·(الاخوه الكرام/المنتدى منتداكم انشئ لخدمتكم فساهموا معنا للنهوض به)·._.·`¯)

الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتقائمة الاعضاءالتسجيلدخول
يقدم الموقع اخر البرامج الموجودة على المواقع لتكون بين يديك كما يمكنك الموقع من طلب آى برنامج او كراك او سيريال او كيجن لاى برنامج قديم او جديد حتى وان كنت زائر لنا ولست عضو & بتسجيلك سوف تحصل على كل جديد فى عالم البرامج لتكون بين يديك دون عناء البحث عنها فى محركات البحث وان كنت من زوارنا اكتب لنا فى قسم الطلبات نحن لا ندعى الكمال ولاكن ندعى التميز & زوارنا الكرام يتم التسجيل مرة واحدة فلا تهدر هذه الفرصه فى اختبار الموقع
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مؤسس المنتدى - 2340

حلاوة روح - 796

زهرة المنتدى - 591

احلي بنوته - 530

UNI - 344

toty - 343

AsOoL MoOoT - 317

ميرنا - 300

magic - 274

روجينا - 256

المواضيع الأخيرة
» أحدث أنواع السيارات بأقل الأسعار & تورست كار &
الجمعة 07 سبتمبر 2012, 9:03 am من طرف touristcar

» مشاكل المازربورد وحلولها
السبت 14 يوليو 2012, 1:54 pm من طرف سهيل الفندي

» جميع حلقات المسلسل الاجنبي Charmed SE03 Full الموسم الثالث مترجم
الثلاثاء 20 مارس 2012, 4:02 pm من طرف nanamoon

» مكتبه تورنتات اهداء منى الى ليالينا
الإثنين 16 يناير 2012, 9:56 pm من طرف عكوز

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
الأربعاء 07 ديسمبر 2011, 6:03 am من طرف touristcar

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
الأربعاء 07 ديسمبر 2011, 5:19 am من طرف touristcar

» شاهد قنوات art و قتوات show time والجزيره الرياضيه مجانا
السبت 19 نوفمبر 2011, 9:10 am من طرف ابو اوشه

» كيف احصل على تمارين تفصل الكتف عن الذراع
الجمعة 11 نوفمبر 2011, 7:41 am من طرف RealPlayer75

» ايجار سيارات زفاف وسياحة وليموزين
السبت 29 أكتوبر 2011, 2:12 am من طرف touristcar

برامج تهمك

اختر لغة المنتدى من هنا
أختر لغة المنتدى من هنا
.
عدد زوار الموقع
سجل الزوار

.: عدد زوار المنتدى :.

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
لدعــم الفنــي والإقتــراحات
للدعــم الفنــي والإقتــراحات
جميع الحقوق محفوظة لدى منتديات ليالينا powered by elmelok
جميع المشاركات والمواضيع في موقع ليالينا تعبربالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر لمشرفيها mr.mohamed elmasry

شاطر | 

لذة العنف في الممارسة الجنسية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KISS OF LOVER
دماغه عاليه اوى
دماغه عاليه اوى

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الخميس 12 نوفمبر 2009, 6:54 pm

على سرير الجنس، وداخل الغرف المغلقة، ثمة رجال يشبعون رغباتهم بطريقة غريبة.. إنهم يمارسون الجنس وكأنهم يخوضون حربا لإثبات الذات.
إذا سمعت زمجرتهم وهم يستعدون للتقبيل، حسبتهم وحوشا ضارية تلتهم طعامها الذي وقعت عليه بعد جوع مزمن، وإذا كانوا على وشك الإيلاج، حسبت أن نفير
الحرب العام قد أعلن، وإذا ما استقر بهم المقام، تكسرت النصل على النصال واستنجد السرير المسكين من وطأة ما يحدث على جسده المنهك، فما بالك بجسد المرأة الذي يلتحم مع كل هذا العنف الدفين ؟!تتحمل مئات الملايين من أفلام البورنو الرخيصة، والقنوات الجنسية المبتذلة، وأحيانا الخيال المريض لبعض الأدباء العرب، الذين يصورون أبطالهم في مشاهد الممارسة الجنسية وكأنهم مصارعون رومانيون، تتحمل الترويج لهذا العنف في الممارسة الجنسية بين الرجل والمرأة،
إنه عنف يتحول إلى فاكهة مشتهاة، تفوق لذتها لدى بعضهم، متعة الهدف الأساسي نفسه، وهو إرواء الغريزة الجنسية بطريقة طبيعية وعفوية، ترتهن لحرارة اللقاء نفسه، ولمقدار الرغبة الجنسية لدى الطرفين، لا لهذه الخيالات المهووسة بعنف مجاني يصبح هو غاية الفعل الجنسي ووسيلته في آن.
إن ظاهرة العنف الجنسي في حياتنا، لم تعد تقتصر على حوادث الاغتصاب، التي تفرض مثل هذا العنف، بحكم ممانعة المرأة المشروعة ضد مغتصبها، بل صارت طقسا من طقوس الجنس بين الأزواج احيانا.
وبالتالي أصبح هناك أزواج يطلبن من زوجاتهن، أن يلعبن دور الممانعة بإتقان، كي يفرغ الرجل هنا، كل طاقة العنف التي يحب إضفاءها على ممارسته الجنسية.. وبمقدار ما تصرخ المرأة مستغيثة ومتاوهة، بمقدار ما يشعر الرجل بفحولته، وهو يلهب جسدها وأعضاءها التناسلية بالعنف الجنسي الممتع
وصارت هناك زوجات، يبذلن أقصى ما في وسعهن، لاستفزاز الزوج، كي يكون عنيفا، قادرا على إيلام زوجته، بحجة إروائها وإطفاء نار شهوانيتها!
لقد شوهت أفلام البورنو الرخيصة،الخادعة بمبالغاتها، معنى الرغبة الجنسية، بكل ما تحمل من ظمأ طبيعي يبحث عن الارتواء، وبكل ما تحمل من اندفاع مشروع يعطي الفعل الجنسي حيويته، وحولته إلى عنف مشتهى قائم في معنى من المعاني على فعل الاغتصاب، ولذة الاقتحام العدواني العارم .. وبذلك حولت الممارسة الجنسية بكل ما تنطوي عليه من حب وألفة إلى فعل ميكانيكي عدواني، يرزح بهواجسه الواهمة، والملتبسة بلذة تحتقر الشاعرية والرقة، يرزح في لاوعينا، وخيالنا الجنسي المأزوم .
روجينا
عــــضو ســــــوبر

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الجمعة 13 نوفمبر 2009, 11:23 am

مشكور على الموضوع الرائع بس انتا بتستخدم اسلوب كلام ممكن توصل الصوره كانها شىء صعب او ممكن حد ياخد فكره ان الجماع مسأله استعراض للقوة مع العلم ان الزوجه مهما كانت نشوتها فالرجل اقل بكثير يعنى ما تفعله الزوجه على ما تصف انت انها لاتكتفى الا بالقوه المبزوله فى الجماع مع العلم ان للكل شهوه اذا تمت خلاص والكل يتوقف على قوه تحمل الرجل ومحاوله ارضاءها قبل نفسه ولو ليك راى تانى ياريت تفيدنا
KISS OF LOVER
دماغه عاليه اوى
دماغه عاليه اوى

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الجمعة 13 نوفمبر 2009, 1:51 pm

شهوة المراة لا تنتهي مثل الرجل وفي فرق بين الرجل والمراة

انت لو نزلتي البحر وعمتي ودبشتي والبتي الدنيا مين الي بيتعب انت ولا البحر
الانثى وقت الجماع هي تستمتع بممارسة الجنس دون ارهاق مثل الرجل
الا وكان كل الرجال المسنين يستطيعون ممارسة الجنس دون اي مجهود يئثر عليهم

وبعدين العنف في الجنس لا يمارسه معظم الرجال واذا مارسه الرجال يكون حسب اردة المراة
magic_lantern
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الأحد 29 نوفمبر 2009, 3:01 am

[size=18][/sizالصتتنتىتنىتهثيثe]الصراحه هو العنف في الجنس علي قد ما هوه مطلوب بس ده مش معناه ان الواحد وهوه بيعاشر الجثه بتاعته انه يدخل عليها علي نفس طريقه اخوانا الصعايده انا مش معاهم في انهم يمارسوا علي الطريقه الحماري الهما بيعملوها لان الجنس لابد انه يكون فيه نوع من الترويض ويستلزم من خلال الجثه المعاه ان يكون لياقتها البدنيه كويسه وفي نفس الوقت يكون عندها فاعليه واستجابه وشبق للمارسه علشان يكون التفاعل متبادل بين الطرفين وفي نفس الوقت لازم يدوا لكل حاجه حقها من خلال المداعبه وخلافه وده في حد ذاته محتاج لنوع من الوعي مش يدخل عليها ويفقلسها ويشتغل حماري انا ضد العنف ده الصراحه
DrL0Da
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الأحد 29 نوفمبر 2009, 3:57 am

magic_lantern كتب:
[/sizالصتتنتىتنىتهثيثe][size=24]الصراحه هو العنف في الجنس علي قد ما هوه مطلوب بس ده مش معناه ان الواحد وهوه بيعاشر الجثه بتاعته انه يدخل عليها علي نفس طريقه اخوانا الصعايده انا مش معاهم في انهم يمارسوا علي الطريقه الحماري الهما بيعملوها لان الجنس لابد انه يكون فيه نوع من الترويض ويستلزم من خلال الجثه المعاه ان يكون لياقتها البدنيه كويسه وفي نفس الوقت يكون عندها فاعليه واستجابه وشبق للمارسه علشان يكون التفاعل متبادل بين الطرفين وفي نفس الوقت لازم يدوا لكل حاجه حقها من خلال المداعبه وخلافه وده في حد ذاته محتاج لنوع من الوعي مش يدخل عليها ويفقلسها ويشتغل حماري انا ضد العنف ده الصراحه

يا عم عيب عليك ده فيه بنات محترمه هنا انت مش في شارع الهرم ومتقوليش لا حياء في العلم لان ده مش علم ده زي ما انت بتقول فقلسه واوعي تفكر تتكلم بلطريقه دي تاني هنا
KISS OF LOVER
دماغه عاليه اوى
دماغه عاليه اوى

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الأحد 29 نوفمبر 2009, 9:29 pm

يا ريت تكون الالفاظ ارقى من كده لان الثقافة الجنسية في بنات بتقراها وميكونش المنتدى كلام في الجنس عشوائي
Blue Light
عــــضو ســــــوبر

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الجمعة 04 ديسمبر 2009, 11:48 pm

بعد اذنكم عاوز اضيف حاجه !! ...

شكرا
magic_lantern
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا
عـ،،ـضـ،،ـو مـ،،ـنورنا

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   السبت 05 ديسمبر 2009, 7:36 am

ياخونا انا بتكلم علي مشكله قوميه نظرا لان غالبيه الناس من الناحيه بقر ميعرفوش حاجه ولذلك انا حبيت بس اوضح وابعبر عن البيحصل وفي نفس الوقت انا ضد العنف في الجنس لان العنف مينفعش مع اي واحده نظرا لان صوابع رجليك مش زي بعضها وبعدين البيقولي فيه بنات في المنتدي هو يعني انا قولت الفاظ تناسليه بشكلها الصريح او المتعارف عليه او زي مبيقال في الشتايم انا بحاول بس اقرب وجه نظري للناس علشان كل واحد يفهم ويعرف المقصود ايه امال لو قولتلكم ان فيه ناس ليله الدخله مبيعرفوش يعملوا حاجه وسنهم تجاوز العشرينات هتطردوني من المنتدي ادين سكت ومش متكلم وحقكم عليه اتكلموا انتوا بقه قال بيعترض علي الفقلسه قال طيب عندك مصطلح لغويه بيعبر عنه غير كده معلش برضه منك نستفيد
admin_mega
دماغه عاليه اوى
دماغه عاليه اوى

المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :

مُساهمةموضوع: رد: لذة العنف في الممارسة الجنسية   الأربعاء 13 يناير 2010, 10:01 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

انا بقول ان العنف ماينفعش فى كل الاحيان

انا مش برجح العنف فى الممارسه

انا برجح اللين

وكل واحد ينام على الجنب اللى يريحوا

كل واحد عارف هو بيستمتع بايه ويعملوا

وكمان الاخ الفاضل اللى بيقول الالفاظ انا معاك ان الالفاظ لو كانت مثلما تقال فى الشارع

لكن الموضوع بيتكلم عن ممارسه الجنس

يعنى لازم يكون الكلام فى الجنس

واكيد طبعا لازم يكون فى كلام غير لائق

ولا حياء فى العلم

لكن فى حدود ماينفعش انى اقول اى كلام من اللى بيتقال فى الشارع

تقبلو مرورى
http://lyalina.mazikaraby.com

لذة العنف في الممارسة الجنسية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1