WeLcOme 2 Lyalina WoRlD (ليالينا)
عـزيـزي الـزائـر / عـزيـزتـي الـزائـرة يـرجـي التـكـرم بـتـسجبـل الـدخـول اذا كـنـت عـضـو مـعـنا
او التـسجيـل ان لم تــكـن عـضـو وتـرغـب في الانـضـمـام الـي أسـرة الـمنـتدي
سنتشرف بتسجيلك مـعنا ..... ادارة المنتدي

WeLcOme 2 Lyalina WoRlD (ليـالـينا)
الـتمــيـز هــو شـعـارنا

( نحن لا ندعم اى برامج هاكر او اختراق او اى استخدام غير مشروع للبرامح )


(¯`·._.·(الاخوه الكرام/المنتدى منتداكم انشئ لخدمتكم فساهموا معنا للنهوض به)·._.·`¯)
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتقائمة الاعضاءالتسجيلدخول
يقدم الموقع اخر البرامج الموجودة على المواقع لتكون بين يديك كما يمكنك الموقع من طلب آى برنامج او كراك او سيريال او كيجن لاى برنامج قديم او جديد حتى وان كنت زائر لنا ولست عضو & بتسجيلك سوف تحصل على كل جديد فى عالم البرامج لتكون بين يديك دون عناء البحث عنها فى محركات البحث وان كنت من زوارنا اكتب لنا فى قسم الطلبات نحن لا ندعى الكمال ولاكن ندعى التميز & زوارنا الكرام يتم التسجيل مرة واحدة فلا تهدر هذه الفرصه فى اختبار الموقع
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مؤسس المنتدى - 2340
 
حلاوة روح - 796
 
زهرة المنتدى - 591
 
احلي بنوته - 530
 
UNI - 344
 
toty - 343
 
AsOoL MoOoT - 317
 
ميرنا - 300
 
magic - 274
 
روجينا - 256
 
المواضيع الأخيرة
» أحدث أنواع السيارات بأقل الأسعار & تورست كار &
الجمعة 07 سبتمبر 2012, 9:03 am من طرف touristcar

» مشاكل المازربورد وحلولها
السبت 14 يوليو 2012, 1:54 pm من طرف سهيل الفندي

» جميع حلقات المسلسل الاجنبي Charmed SE03 Full الموسم الثالث مترجم
الثلاثاء 20 مارس 2012, 4:02 pm من طرف nanamoon

» مكتبه تورنتات اهداء منى الى ليالينا
الإثنين 16 يناير 2012, 9:56 pm من طرف عكوز

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
الأربعاء 07 ديسمبر 2011, 6:03 am من طرف touristcar

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
الأربعاء 07 ديسمبر 2011, 5:19 am من طرف touristcar

» شاهد قنوات art و قتوات show time والجزيره الرياضيه مجانا
السبت 19 نوفمبر 2011, 9:10 am من طرف ابو اوشه

» كيف احصل على تمارين تفصل الكتف عن الذراع
الجمعة 11 نوفمبر 2011, 7:41 am من طرف RealPlayer75

» ايجار سيارات زفاف وسياحة وليموزين
السبت 29 أكتوبر 2011, 2:12 am من طرف touristcar

برامج تهمك
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
اختر لغة المنتدى من هنا
أختر لغة المنتدى من هنا
.
عدد زوار الموقع
سجل الزوار

.: عدد زوار المنتدى :.

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
لدعــم الفنــي والإقتــراحات
للدعــم الفنــي والإقتــراحات
جميع الحقوق محفوظة لدى منتديات ليالينا powered by elmelok
جميع المشاركات والمواضيع في موقع ليالينا تعبربالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر لمشرفيها mr.mohamed elmasry
 

شاطر | 
 

 الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
AsOoL MoOoT
عــــضو ســــــوبر


عدد الرسائل : 317
العمر : 38
المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
الأوسمة :
نقاط : 417
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   السبت 28 نوفمبر 2009, 10:38 pm


فضولي شاف حادث قالهم وسعوا أنا أبو الضحية ولما وسعوله طلع الضحية حمــــــــار

مرة واحده بتقول لجوزها بكرة عيد جوازنا تحب نعمل ايه ... قالها ! بكرة الصبح نقف دقيقتين حداد

صعيدي كان في جنازة
مراته ... ويضحك ... سألوه ليه تضحك ؟؟؟ قال : اول مره في حياتي اعرف مراتي رايحة فين

صعيدى فى الجيش واقف
تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف .
الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!


واحد بيعاكس واحده سوده بيقولها اموت انا فى الكولا راحت تفه عليه قالها وبتفورى كمان

واحد صعيدي سمع عن
الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..
أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!


تلاثة حكموا عليهم بالإعدام
معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش

صعيدي قتل أمه
قام أبوه يشخط فيه قاله إيه العمله السودة اللي عملتها ماناقص الا انك تشرب سجائر

صعيدي : دش ، صعيدي تاني : جهار يك
، الأول : دش و الله ، التاني : لأ , علي الطلاق جهار يك ، صاحب المقهى لصبيه : يووه , واد يا دقدق , شيل الشطرنج من قدامهم يابني

واحد و هوا بيموت بص
لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا و دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسس انك نحس

مرة واحد محمل كتاكيت على عربية كرو فقابلة كشك مرور فسألة الظابط إية إلى معاك دة
قال لة دى كتاكيت يا باشا قلة الظابط بتإكلهم إية قلة درة وعلف ياباشا فضربة الظابط وألة أكلهم ترتة وجاتوة يامغفل قلة حاضر يا باشا فقابلة مرور ثان فسألة الظابط بتأكل الكتاكيت إية قلة ترتة وجاتوة ياباشا فضربة الظابط وألة أكلهم درة وعلف يامغفل قلة حاضر يا باشا فقابلة مرور ثالث فسالة الظابط بتأكل الكتاكيت إية ألة شوف ياباشا أنا بدى لكل واحد مصروفة وكل كتكوت يجيب إلى هو عايزه

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية
فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة
فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية :.قدامك شجرة
برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر .. طاخ
خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟
فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟


اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد
فالسائق بيقول للى جمبه انزل شوفة مات
ولا لسة قاله السكران التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع
قدام... بس كده مات


فى مره عملو مسابقه على مين اللى يقدر يجيب اكبر قط فى العالم
فجابو
واحد امريكى ، وواحد المانى ، وواحد صعيدى

دخل الامريكى ..جاب قط 8 كيلو ، دخل الالمانى .. جاب قط 15 كيلو ،
دخل الصعيدى ... قعد اسبوع .....والتانى .....والتالت....ولسه مش طلع من الغابه.....
فجت اداره المسابقه قالت احنا لازم ندخل ندور عليه لحسن يكون فى حيوان شرس اكله ......
دحلو ودورا فى الغابه فى الاخر
لقو الصعيدى ماسك زلومه بتاعه الفيل .....وبيقوله
عتنونو ..يعنى ..عتنونو ..


واحد واقف أمام محل عصير وممعهوش غير 25 قرش قال
أشرب عصير ولا أركب الأوتوبيس؟؟ لو ركبت الأوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكلة لو قعدت هقعد جنب راجل أو ست، لو راجل مش مشكلة لو ست يا هتبقي حلوة أو وحشة، لو وحشة مش مشكلة لو حلوة هطلبها للجواز، لو رفضت مش مشكلة لو وافقت هدفع لها مهر وشبكة وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلَّعو عيني، وعلى إيه أشرب عصير أحسن

قطتين قاعدين بيحكوا
القط الأول:ميو
القط الثاني: ميو


القط الأول: ميو ميو
القط الثاني: لا متغيرش الموضوع



مرة اثنان بيكلمو بعض قال الاول للثاني هو التعلب بيبيض ولا بيولد فالثاني قله متضمنوش ده مكار

واحد هندى بيسأل صعيدى انتوا ليه مش احرق الميت بدل تدفنه
فصعيدى قاله: لأ احنا ندفن وبعدين ربنا احرق

كان فيه واحد زارع جزر كل يوم يلاقى الجزر الارانب وكلاه يلم الارانب ويضربها ويقفل عليهم تانى يوم يلاقى الجز اتاكل راح ماسك الارانب وخالع سنانها رجع تانى يوم اتلاقى الارنب شايل جزره وماشى بيها قالو انا خلعت سنانك رد الارنب هنعملها عثييير.


ورينا بقى يا عم فى انتظارك...............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AsOoL MoOoT
عــــضو ســــــوبر


عدد الرسائل : 317
العمر : 38
المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
الأوسمة :
نقاط : 417
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   الأحد 29 نوفمبر 2009, 8:55 pm


ايه ده بقى
ده حتى الماجيك وروح اللى كنت متوقع انهم يفرحونى مردوش واحمد علوان اللى بيعكننى مردش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حلاوة روح
مـ،،ـراقـ،،ـب عـ،،ـا،،م
مـ،،ـراقـ،،ـب عـ،،ـا،،م


عدد الرسائل : 796
العمر : 24
المهنة :
الهواية :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
الأوسمة :
نقاط : 999
تاريخ التسجيل : 05/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   الثلاثاء 01 ديسمبر 2009, 5:04 am

والله والله انت زى العسل يا عسول

حاولت ادورلك على واحده اعملها اقتباس واقولك عجبتنى

بس بجد فيه كتير عجبونى


بس اقولك على سر


والله التوبيك جامد جدا ودمه خفيف

بس المشكله فى العنوان لازم تعمل عنوان يشد الاعضاء

فخمتووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AsOoL MoOoT
عــــضو ســــــوبر


عدد الرسائل : 317
العمر : 38
المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
الأوسمة :
نقاط : 417
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   الثلاثاء 01 ديسمبر 2009, 7:24 am

بعد كده هعمل فى الموضوع حبل طويل واشد بيه كل الاعضاء ولا تزعلى


ولو سمحتى فين الزباين بتوع العرسان الصينى ولا انتى فركشتى الشركه واشتغلتى لوحدك

وعلى رأى المثل ( يا مأمن للحريم يا مولع جمب البنزين )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حلاوة روح
مـ،،ـراقـ،،ـب عـ،،ـا،،م
مـ،،ـراقـ،،ـب عـ،،ـا،،م


عدد الرسائل : 796
العمر : 24
المهنة :
الهواية :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
الأوسمة :
نقاط : 999
تاريخ التسجيل : 05/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   الثلاثاء 01 ديسمبر 2009, 10:22 am

ههههههههههههههههههههههه

انت اللى غلطان

انا نقلت منك سر المهنه

لو عاوزنى ارجع اشتغل معاك


يبقى نصيبى فى كل عريس 45 فى الميه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
magik_port
عــــضو ســــــوبر


عدد الرسائل : 240
العمر : 25
المهنة :
الهواية :
الفريق المفضل :
الدولة :
المزاج :
الجنس :
نقاط : 348
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها   الجمعة 04 ديسمبر 2009, 7:36 am

انا متشكر جداجدا علي المواضيع الجميله دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحقوها الحقوها البورسعديه ولعوها
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
WeLcOme 2 Lyalina WoRlD (ليالينا) :: الـ‘‘ــمـ‘‘ــنـ‘‘ــتـ‘‘ــدى الـ‘‘ــعـ‘‘ــام-
انتقل الى: